wtorek, 30 września 2014

Czy to możliwe?



Po ponownych pomiarach masy ciała i talii okazało się, że nie jest ze mną tak źle. Nie wiadomo, czy to dieta, treningi czy może IQGreen, ale faktem jest, że zgubiła te dwa cenne kilogramy i jestem z siebie dumna. Być może nie jest to wynik bardzo imponujący, ale jednak lepsze 5 kg mniej niż 5 kg więcej, przynajmniej w mojej sytuacji. Cieszmy się z tego, co mamy - z takiego założenia postanowiłam wychodzić i dzięki temu utrata 5 kg oraz 3 cm w talii cieszy podwójnie. Mam nadzieję, że za dwa tygodnie, jak ponownie się zmierzę i zważę moje wyniki będą jeszcze lepsze.

Jeśli to co piszą w Internecie na temat preparatu odchudzającego IQGreen jest prawdą, to szybko powinnam zrzucić co najmniej 5 kg w ciągu kolejnych dwóch tygodni. Pocieszam się faktem, że te tabletki to nie żadna chemia, ale preparat z zieloną kawą. Nie jest jeszcze powszechnie znany na polskim rynku, ale wyczytałam, że te osoby, które próbowały kuracji odchudzających z jego wykorzystaniem rzeczywiście schudły. Nie śledziłam dalej ich „kariery” w odchudzaniu więc nie wiem jak jest z efektem jojo. Być może wcale on nie występuje, albo jest zależny od silnej woli odchudzającego się. U mnie z nią nie najlepiej, ale mam szczerą nadzieję na to, że jeśli zgubię w sumie 20 kg podczas całego odchudzania się z zażywaniem IQGreen to będę na tyle zdeterminowana w swoim odchudzaniu, że będę je kontynuowała choćby nie wiem co.

Już teraz czuję, że moje ubrania są luźniejsze i mam euforyczny nastrój z tym związany. Każdy kolejny kilogram w dół to moje prywatne święto, które zamierzam celebrować pijąc - nie szampana i nie mocne alkohole, ale wodę mineralną. Może ona zdziałać cuda, łącznie z IQGreen, dietą i oczywiście dalszymi randkami z Ewą Chodakowską. Dzięki temu mam szansę schudnąć i wrócić do rozmiaru sprzed ciąż. Bardzo bym tego chciała i zrobię wszystko, aby dopiąć swego. Jeśli oznacza to wyrzeknięcie się tortu czekoladowego i ukochanych lodów, to trudno, widocznie tak właśnie trzeba.

1 komentarz:

  1. Kochana będzie dobrze :)! hmm cóż włosy nie dawno podcinałam ale faktycznie szybko odrosły ;D

    OdpowiedzUsuń